Český Fair Trade Institut Český Fair Trade Institut
HOME

Proces spolupráce při obsahovém marketingu

Vstupní analýza
1.
Porovnáme Vaše očekávání se skutečnými možnostmi a to především časovými a finančními.
Obsahový audit
2.
Provedeme obsahový audit Vašich webových stránek a zjistíme, co by se dalo použít.
Hloubková analýza
3.
Analyzujeme informační zdroje z podnikatelského prostředí i firemních materiálů.
Příklad obsahové strategie
4.
Stanovíme priority z oblastí, kterými bychom se měli při obsahovém marketingu zabývat.
Publikační plán
5.
Vytvoříme osnovu pro publikaci nového obsahu.
Copywriting
6.
Přetvoříme stávající a vytvoříme nový konzistentní obsah, který pravidelně publikujeme.
Technická optimalizace stránek
7.
Opravíme technické chyby Vašich webových stránek, zpřístupníme je ve 100% stavu vyhledávacím robotům.
Vyhodnocení obsahové strategie
8.
Vysledujeme reakci vyhledávačů Google a Seznam na námi publikovaný obsah ve stanovém rozsahu prostřednictvím softwaru
Obsahové SEO
9.
Optimalizujeme vytvořený obsah, pakliže nalezneme vhodná místa pro použití klíčových slov a frází včetně iterního provázání témat a článků.
Výsledky obsahového marketingu
10.

Počkáme s Vámi na dosažené výsedky, které budou měřitelné a počkáme s Vámi na nové návštěvníky a pak si od Vás vezmeme zbytek finančních prostředků nebo Vám vrátíme ty, které jste nám již zaplatili.

Neúspšný obsahový marketing - vrácení peněz V případě, že neuspějeme, vrátíme Vám 100% částky. Takový je přístup Čestkého Fair Trade Institutu