Stanovené cíle, dosažené výsledky a důsledky obsahového marketingu

Obsahový marketing má tyto cíle:

  • b) Zvýšit hodnotu a autoritu domény
  • c) Zlepšit umístění domény ve vztahu k vaší konkurenci dle obsahu vašich webových stránek
  • a) Zlepšit umístění zvolených klíčových slov a frází ve výsledcích organického vyhledávání ve vyhledávačích Google a Seznam

Jaké důsledky má dosažení těchto cílů

  • a) Zvýšení organické návštěvnosti Vašich webových stránek
  • b) Možnost, nikoli však záruku konverze návštěvníka na zákazníka/klienta

Jak plní cíle obsahový marketing z produkce ČFTI??

Zvýšení návštěvnosti z organického vyhledávání Jak zvýšit organickou návštěvnost webu Jak zlepšit pozici kíčových slov a long tail frází Klíčová slova a logn tail fráze

Další informace o tom, jak se nám daří plnit naše cíle.