V této sekci naleznete užitečné informace z oblasti online marketingu.

Nejnovějčí článek

SEO služby - Nekupujte iluze, na co si dát pozor.

Přečíst článek
emailový marketing

Email marketing

Jak z něj vytěžit kvalitní výsledky.

Přečíst článek
Texty na web

Texty na web

Za co vlastně platíte? Udělejte si jasno.

Přečíst článek
Kdo je klient a kdo návštěvník webu

Kdo je klientem a kdo návštěvníkem webových stránek obsahové agentury??

Každý hledá něco jiného, ale dostavájí v mnoha případech totožné.

Přečíst článek
Direct nebo content marketing

Rozdíl mezi přímým a obsahovým marketingem

Každý hledá něco jiného, ale dostavájí v mnoha případech totožné.

Přečíst článek
Jak vybrat klíčová slova

Jak vybrat klíčová slova??

Nebuďte jen informačním zdrojem, prodávejte.

Přečíst článek
obsahový marketing a seo optimalizace

Content marketing a SEO optimalizace jsou dva nástroje, které ničí konkurenci.

Z Vaší webové stránky učiní nejvyhledávanější zdroj informací. Tyto informace následně přesvědčí návštěvníka, aby se stal zákazníkem.

Přečíst článek
Obsahový marketing

Obsah tvoříme na základě obsahové strategie

Tři základní aspekty zůstavají: Úvodní článek, Podpůrné články, Nové téma.

Přečíst článek
Link Building

Neplaťte za Odkaz, plaťte za Obsah

Který z vaší domény učiní autoritu a sama bude vhodným adeptem na zpětný odkaz pro vaše konkurenty

Přečíst článek
Cenová politika obsahového marketingu

Proč v ČFTI dokážeme sdělit jasnou cenu za obsahový marketing?

Protože známe výsledek i čas potřebný k dosažení výsledku. Byznys je o výsledcích dosažených na základě procesů. Nikoli naopak.

Přečíst článek
Cíle a nástroje obsahového marketingu

Co je cílem a co nástrojem obsahového marketingu??

Obsahový marketing není podpůrný, ani závislý násroj. Je to samostatná a účinná zbraň.

Přečíst článek
Obsahová strategie

Co je obsahová strategie, jaké má cíle, plány a cesty.

Je to živoucí organismus a DNA autora.

Přečíst článek
PPC reklama nebo Obsahový marketing

Rozdíl mezi PPC reklamou a obsahovým marketingem??

Krátkodobý užitek, nebo dlouhodobý prospěch?? Cena za proces nebo cena za výsledek?

Přečíst článek
rozdíl mezi dobrou a špatnou obsahovou stategií

Čím se liší úspěšný a neúspšných obsahový marketing??

V identifikaci priorit. Ve správném rozfázování dílčích cílů , jejich plnění a to konzistentním publikováním.

Přečíst článek
Úspěšný obsahový marketing

Příklad obsahového marketingu. Úspěch je skryt v lidském faktoru

Tecnologické nástroje nestačí. Musí se to odpracovat.

Přečíst článek
Obshové agentry a PPC reklama

Proč obsahové agentury samy využívají PPC reklamy?

Je to důkaz nekvality vlastního obsahu nebo potřeba získat čas na svou stranu??

Přečíst článek